pondělí 15. února 2016

Hlavně žádné srdíčka a medvídky!





Považuji se za víceméně romanticky založeného člověka. 

Miluju svého muže,

 brečím na konci romantického filmu, 

a oči mi beznadějně zvlhnou při pohledu na pár staroušků,

 který se drží za ruku v parku na lavičce. 


Miluju lásku.







Zase ale na druhou stranu, jsem nikdy nečekala na prince na bílém koni, až mě zachrání,

nikdy jsem jsem nebyla fanynkou večeří při svíčkách, 

válení se nahatá v plátcích růží a 

ploužení se zmoklá po tanečním parketu na těžký doják.





Kdybych se ale hodně snažila, možná, že bych se přes to i přenesla, 


co ale vážně nemůžu vystát, jsou velmi rozšířené rádoby romantické gesta. 


Často praktikované na červený svátek Valentýn.


Který, osobně, nemám ráda, 

 ale pro klid v rodině ho trochu slavit musím, protože 14.2 máme s mužem výročí seznámení.

Rozumějte: 14.2 jsem si v práci poprvé všimla Turka, který se na mě smál a mrkal.



Podle mě, nemá logiku, aby se muž jednou za rok překonal a donesl kytici růží, protože 

se to má,

žena na sebe navlíkla 


místo spoďáru s puntíkama a zelené podprdy, drahé a nepochybně sexy spodní prádlo, 


zařádili si novém saténovém povlečení,

 a po zbytek roku se večer mlčky váleli u 

seriálů 

ve vytahaných teplákách. 





  • Hromada fotek s drahou polovičkou na sociálních sítích, nejlépepopisky typu:  "Můj život by bez tebe stál za nic", "Bez tohoto čumáčka nemůžu žít", "Tato prdelka ze mě udělala nejšťastnějšího chlapáka na světě", "Jsi to jediné, co na světě potřebuju!", "S mým panem Božským, dokud nás smrt nerozdělí!"

Pokud vám není 16, je to trapas. 


  • Pořizování partnerovi ponižující spodní prádlo se srdíčkama a pusinkama.  Znova. Pokud vám není 16, je to trapas. 


  • Jako dárek dávat partnerovi medvídka a další plyšové zvířátka
Jako vážně?


  • Trapné oslovování. Prdelko, pupíčku, lásečko, koblížku, meďánku, šmudlíku, čumáčku, a nebo tajuplné Pane Velký.  Ne. NE. NE.NE!



  • Krmení partnera lžičkou. Uznávám, možná jsem cynik a nefér, a někomu tohle gesto přijde nesmírně dojemné, romantické a báječné, ale za mě, dokud mám ruce zdravé, rozhodně NE.



  • Odmítání chození kamkoliv bez druhého. Přece nejsme siamská dvojčata.










Co ale považuju za opravdový  projev lásky, co mi udělá radost, a zahřeje mě u srdce jsou nenucené, přirozené gesta.


  • Když muž řídí, a drží mě za ruku
  • Když v noci nemůžu spát, tak mě obejme, hladí mě po čele, a zpívá mi, dokud neusnu
  • Když mi donese kytku jen tak
  • Když se můžeme večer zachumlat pod deku, koukat na pěkný film a vypít lahev vína
  • Když mi uvaří oblíbené jídlo
  • Když se jdeme spolu osprchovat
  • Když se o mě stará, když mi je zle
  • Když mi zavolá uprostřed dne jenom proto, aby mi řekl, že mě má rád
  • Když spolu skáčeme na posteli 
  • Když se spolu smějeme



Protože podle mně, opravdová láska si vystačí s málem. 

Love is not a matter of counting the years, But making the years count.” 






Žádné komentáře: