pátek 18. března 2016

Moje tchýně







Moje tchýně neumí anglicky.

Moje tchýně necestovala po světě.

Moje tchýně není bohatá.

Moje tchýně nemá univerzitu.

Moje tchýně nenosí drahé značkové šaty a boty.





Ale.



Nejsou k sežrání?





Moje tchýně miluje.

Miluje všechny a všechno.

Moje tchýně je ten nejštědrejší človek jakého znám.

Moje tchýně je jedna z nejsilnějších žen, které jsem měla tu čest za svůj život poznat.

Moje tchýně porodila 8 dětí, 2 pochovala a 6 s láskou vychovala. 

Moje tchýně zvládla být sama na 6 dětí, domácnost, dům a zahradu po dobu 30-ti let, co byl tchán v Německu.

Moje tchýně je se svým manželem 52 let, a stále se na něho zamilovaně dívá, stejně jako před lety.

Moje tchýně se v 60-ti letech naučila arabsky. 

Moje tchýně, po celou dobu co jsme v Turecku, mi dá každé ráno pusu, a řekne mi, že mě má ráda.

Moje tchýně mi řekla, že je šťastná, že si její syn vybral mě. 












Žádné komentáře: