úterý 19. ledna 2016

Kód mládí







Moje mamča vypadá mladě.

Moje mamča je kočka.
Všichni víme. 


A tak často dostávám už mírně otravné otázky typu:
  •  Prosímtě, kolik má tvoje mamka?
  • Jaké krémy používá?
  • Na kolik jí vyšel ten botox?
  • Ta musí za make-up utratit ale majlant, co?
  • Jak je to možný? Já jsem vrásčitá už ve 30. 
  • Vypadá jako tvoje sestra, hele jseš si fakt jistá že je to tvoje máma?

Shrnuto a podtrženo, pohybovat se vedle matky, co vypadá jako o 5 let starší sestra je zkrátka nepraktické.

Všemožné otázky, jaký je její trik na věčné mládí, za který by ženy z Hollywoodu vraždily, jsou marné. Rovněž ji nemusíte podezřívat z čarodějnictví, pití zázračného elixíru, ani jakékoliv provádění bolestivých praktik. 
Takže:

  •  Krémy nepoužívá, nebaví ji to
  • Je zásadně proti jakýmkoliv plastikám
  • Make-up skoro nepoužívá


Výhoda je, že díky této skvělé genetické výbavě má můj muž o obavu méně, nemusí se nervovat, že za pár let mi bude muset financovat drahé krémy na vrásky a face lift.  
Já se totiž budu pyšnit krásnou, svěží a porcelánovou pletí až do 60-ti. 
Aspoň něco.
To je náhrada za ty plochý nohy.



Taky nás potkává spousta zábavných situací:


  • To, že nám lidi nevěří, že jsme matka s dcerou, nikoliv sestry, kamarádky, nebo lesbičky, na to jsme si už dávno zvykly.

  • Už mě nepřekvapí ani slečna v kanceláří, co řekne:  "Vy a vaše partnerka"

  • Rovněž jsme si už docela zvykly na soucitné pohledy lidí, kteří se domnívají, že je mamka můj životní partner, a ubohý Samík je výsledek umělého oplodnění od anonymního dárce.

  • Jednou jsme byli s mamčou nakoupit, do vozíku jsme si hodily i likér na večer k filmu, při placení se jí pokladní zeptal na věk a občanku jako důkaz! S těžkým záchvatem smíchu jsme se vypotácely z obchodu, z likéru nebylo nic. 


  • Nebo nejmenovaný zdroj přišel s něčím obzvlášť ponižujícím: Ježíš, tvoje mamka vypadá mladší než ty! 


Ale dnešní perlička, ta nemá obdoby. Jsem si jistá, že se jí budou bavit ještě naše pravnoučata. 


Večer zazvonila naše sousedka, mamča šla otevřít, a ona říká:

"Ahóóój, máš doma tatínka? Mohla bys ho prosímtě zavolat?" 

Tím "tatínkem" chápejte mamčiného přítele.

Který je o rok mladší, než moje mamča, kdyby vás to zajímalo. 




Seriously?



Žádné komentáře: